Totaal aantal pageviews

zondag 14 oktober 2012

Afscheid..IJs en helaas naar huis

Vanochtend rustig opgestaan en de laatste dingen in de koffer gedaan, gekeken of we alles hadden en de laatste dingen in de vuilnisbak. Hierna een ontbijtje bij de Cracker Barell en toen onderweg naar Aviana waar Pieter en Petra verblijven. we mochten daar onze koffers even laten aangezien we pas om tien over 8 in de avond zouden vliegen. Daar werden we weer verwelkomd en na een koffie cq Mountain Dew en lekker gekletst te hebben zijn we onderweg gegaan naar Yacht and Beach Club van disney want we hadden een afspraak staan met andere Florida/Orlando gekken om een Kitchensink te eten. Eenmaal aangekomen moesten we even wachten want de toko is redelijk klein en 8 personen in 1 keer werd moeilijk . Na 45 minuten konden we naar binnen en ze hadden voor ons 2 tafeltjes bij elkaar geschoven.. helemaal top. De kitchensink werd besteld en daarna het drinken en niet veel later stond I bijna klaar .. Maar eerst alle toeters en bellen gingen af en met veel bombarie kwam dat ding naar onze tafel. Erg leuk.

P1120326P1120329P1120334P1120336P1120340

Op een paar kersen na helemaal op maar ja met zijn 8’en moet dat lukken.. Bedankt Rick, Mandy, Pieter, Petra Gerrit en Joke voor de hulp. Hierna van iedereen afscheid genomen en tot volgend jaar in ieder geval.

Weer naar de auto en nog heel even naar downtown Disney voor 1 laatste ding en dat is gelukt. Hierna naar Aviana, korte broek omgeruild voor een lange en alle koffers weer inladen. Onderweg naar het vliegveld dan maar jammer het zit er weer op.

Eenmaal daar de auto ingeleverd en de koffers maar eens proberen in te checken en de instapkaarten te krijgen. Het is gelukt pfew. Nog even winkeltjes kijken en niks kopen want er was geen ruimte meer. Jammer nog hele leuke dingen gezien. Maar ja hopelijk volgend jaar.

Nog even een donut eten en daarna maar door de douane en nog even online bij de gate. Tijd om in te stappen en tjee binnen no time waren de duren dicht en gingen we onderweg.. Terugreis oeie vlucht gehad met aardig wat slapen cq dommelen. En daar waren we bijna in Frankfurt helemaal goed. Gate was in de nieuwe terminal en hier was alles redelijk schoon en bij de gate naar Amsterdam scheurde de vliegtuigen zo langs het raam dus Heleen had de tijd van haar leven Winking smile.

Helaas moest ik me trolley afgeven maar ja alles is heelhuids aangekomen en eenmaal in Amsterdam kwamen we zo bij de band en o jee hier stond aardig wat douane maar onze koffers kwamen na een tijdje en we zijn zo naar buiten gelopen al zijn de poortjes dan wel nerg smal en lopen die mensen voor je nooit door haha.

Mijn ouders stonden er al en ook mijn neefje en ze hadden voor ons allebei een welkom thuis tas mee vol met allerlei nederlandse snoep en eten.

Eenmaal thuis even de katten gezocht en geknuffeld en met Heleen naar boven voor een oerhollandse bak koffie. Kadootjes vielen in de smaak en niet veel later Heleen weer naar Schiphol gebracht die ging gelijk naar huis.

Ik heb verder mijn koffers geleegd en uitgezocht en nu maar weer in het gareel komen.

De vakantie van volgend jaar is ook al in de planning

Tot snel

1. Oohhhh ik krijg spontaan weer buikpijn van het zien van de kitchensink hahaha. Maar zóóó leuk om te doen.
    Inmiddels zijn jullie weer thuis en kan de kachel aan !! Tot een volgende keer maar weer.
    Saskia

2. Haha de nieuwe vakantie is idd alweer in de maak. Heb heimwee

3. Hoi Kim,

Ik heb je blog in 1x helemaal doorgelezen en wat hebben jullie het weer leuk gehad. Ook de dingen die wij gezamenlijk hebben ondernomen waren onwijs gezellig en wij hopen dat dit volgend jaar ook weer zal gaan gebeuren !!!! Ook bij ons is de planning zojuist weer gestart ;-)

Groetjes,
    PenPe

4. Gelukkig een heel voorspoedige terug reis, en geen douane..
    Heel veel sterkte met de Jetlag, en heel veel voorpret met het plannen van een nieuwe trip.

We zullen elkaar vast weer spreken, het was enorm gezellig !!

Groetjes

Rick en Mandy

5. Kim jullie hebben het echt super gehad. Zoveel leuke dingen gezien en gedaan. Daar kunnen jullie dan weer een tijdje op teren. En al nieuwe plannen, dat is natuurlijk helemaal heerlijk. Bedankt dat ik mee mocht lezen, ik heb er van genoten.

6. Wat hebben jullie een leuke vakantie gehad en genoten van alles. Ik vond het hartstikke leuk om mee te lezen en het is wel grappig om te zien dat jullie allemaal zo verslaafd zijn en al weer druk aan het plannen voor een volgende keer. Hoe zou dat toch komen? Ik begrijp er niets van :)

7. Jullie kunnen terug kijken op een fantastische vakantie, wel jammer dat er aan alles weer een eind komt. Lekker al weer plannen voor volgende jaar, prima hoor!
    Ik vond het erg leuk om mee te mogen lezen en misschien tot volgend jaar.
    Grtz.Yvonne

8. Ik heb weer met veel plezier meegelezen, bedankt hiervoor.